Levering en service
Is er een retourtermijn?
Indien u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht kun u de ontvangen artikelen gedurende 14 dagen retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag dat u het product hebt ontvangen of een vooraf door u aangewezen en aan ons bekend gemaakte vertegenwoordiger...
Hoe kan ik artikelen retour sturen?
Artikelen mogen binnen 30 dagen na ontvangst altijd GRATIS retour. Als u de factuur al betaald heeft, ontvangt u binnen enkele werkdagen nadat de artikelen retour zijn uw geld terug. U kunt artikelen binnen 30 dagen gratis retour sturen. (Dit is een ...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Voor annuleringen: We streven ernaar om je bestelling te annuleren, maar kunnen helaas niet garanderen dat dit altijd mogelijk is. Om een annulering aan te vragen, adviseren wij je om zo snel mogelijk na je bestelling contact met ons op te nemen via ...
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Indien uw banden al zijn afgeleverd en u wilt deze retourneren vanwege een verkeerde maat of een onjuiste keuze, vraag dan een retour aan via de volgende link: https://banden-kopen.nl/rma
Hoe weet ik of mijn bestelling correct is geplaatst?
Als u wilt controleren of uw bestelling correct is geplaatst, kunt u dit doen door te kijken of u een bevestigingsmail heeft ontvangen nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Deze bevestigingsmail bevat alle details van uw bestelling, zoals de gekozen...
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om uw bestelling te volgen, ontvangt u van ons een e-mail zodra de banden zijn verzonden. In deze e-mail vindt u de track-en-tracegegevens van GLS of DPD, afhankelijk van de gekozen vervoerder. Met deze informatie kunt u de verzendstatus van uw bestelling...
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u na ontvangst van onze bestelbevestiging per e-mail een fout opmerkt, neem dan direct contact met ons op via het gedeelte Contacteer ons in uw klantenaccount. Zo kan ons klantenserviceteam snel de nodige wijzigingen doorvoeren.
Dit voorkomt...
Kan ik mijn bestelling ook naar een postbus of ander adres laten versturen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u een afwijkend bezorg- en factuuradres of montagepunt invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.
1